Műhelytitkok

Műhelytitkok

Akciós kézi körfűrész: Olcsó, de profi!

2024. április 26. - FERENC.N

Akciós kézi körfűrész: Olcsó, de profi!

 

A napokban egy igen akciós kézi körfűrész került a kezembe a sarki barkácsáruházban. Olyan olcsó volt, hogy nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és bár nem volt konkrét projektem, tudtam, hogy egyszer csak jó lesz valamire. Izgatottan siettem haza, hogy szemügyre vehessem. Az akciós kézi körfűrész csomagolása rendkívül kompakt volt, azonban amikor kinyitottam, előttem terült el a szerszámok kánaánja. Maga a fűrész lenyűgöző megjelenésű  élénk narancssárga színű, szürke fogantyúval. A fűrészt kézbe véve meglepően könnyűnek bizonyult. A fogantyú ergonomikus kialakítású és, kényelmesen illeszkedett a tenyerembe. Nem akartam sokáig várni a kipróbálással, ezért előkaptam egy fadarabot a garázs mélyéről. A körfűrész bekapcsolása után kellemesen meglepődtem a halk motorzajon. A vágás simán és precízen ment, a fűrész könnyedén siklott , tökéletesen egyenes vágásokat tudtam ejteni. A kézi körfűrészem motorja 1300 W-os, a tárcsa átmérője 190 mm, vágási mélysége 68 mm 90°-nál, illetve 41 mm 45°-nál. A fűrésznek állítható a vágási mélysége és a dőlésszöge is, így precíz vágások elvégzésére alkalmas. A fűrész kipróbálása után azonnal elkezdett motoszkálni a fantáziám. És már tudom, hogy mire fogom használni: polcok, kerti bútorok készítésére, sőt, akár egy faházikó építésére is. A lehetőségek végtelenek!

105-category-image.webp

A fűrész nemcsak a faanyag megmunkálásában jeleskedett, hanem egy váratlan szituációban is megmentő hősnek bizonyult. Egyik szeles napon a kerti napernyő tartóoszlopa eltört, és a ponyva veszélyesen lifegett a szélben. A fűrész segítségével gyorsan le tudtam vágni a megrongálódott részt az oszlopból, majd egy megfelelő méretű faanyagot vágtam ki a pótlásához. Egy kis ragasztó és némi csavarozás után a napernyő újra stabilan állt a helyén, a kert pedig megmenekült a repkedő ponyvától. Ez az eset is jól példázta a fűrész sokoldalúságát, hiszen nemcsak az eredetileg elképzelt barkácsmunkákhoz, hanem váratlan helyzetek megoldásához is kiválóan alkalmazható.

 

Soha ne ítélj egy könyvet a borítója alapján! Ez a fűrész olcsó volt, de messze felülmúlta az elvárásaimat. Nemcsak egy praktikus szerszám, hanem a kikapcsolódás és az alkotás forrása is lett számomra. Biztos vagyok benne, hogy még sok örömet fog okozni nekem a jövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentum.blog.hu/api/trackback/id/tr2618390615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása